Cerita Nurul Suhana

Namaku Nurul Suhana bt Ariffin. aku adalah seorang wanita Melayu yang
bergelar seorang suri rumah yang taat kepada suami dan boleh dikatakan
juga ketaatan kepada Tuhan yang lebih penting tetap tidak kuabaikan.
Umurku 27 tahun. Tinggiku lebih kurang 160 cm dan berbadan yang
sederhana seperti rata-tata wanita Melayu lain iaitu dengan potongan
badan 34 ?28 – 36 yang tetap menjadikan aku menjadi perhatian lelaki
yang mempunyai mata-mata yang jalang terhadap badanku. Namun itu dapat
ketutupi dengan pakaianku yang sentiasa berpakaian menutup aurat dan
memakai tudung apabila setiap kali keluar rumah.

Namun, awal tahun ini kedudukan kewangan keluargaku goyah apabila
syarikat suamiku telah mengalami kemerosotan dalam perniagaannya. Untuk
itu, aku memberi alternatif untuk menambahkan pendapatan keluarga kami
dengan untuk mencuba nasib dalam jualan langsung (menjual barangan
elektrik, pinggan mangkuk dan pelbagai jenis makanan kesihatan) iaitu
pergi rumah ke rumah dalam kawasan perumahan tersebut. Suamiku bersetuju
dengan usulku kerana keadaan keluarga kami yang banyak dihimpit dengan
hutang-hutang rumah, kereta, perabot dan barangan elektrik lain yang
dibeli secara ansuran selain untuk membesarkan cahaya mata kami yang
telah berusia 5 tahun.

Pada suatu pagi selepas menghantar anakku ke tadika, aku telah mencuba
nasib pergi ke taman perumahan sebelah kanan yang terletak agak jauh
beberapa taman dari rumah ku. Jam ditangan yang dihadiahkan sempena
perkahwinan kami oleh suamiku baru menunjukkan pukul 8.40 pagi. Diluar
pintu pagar rumah yang terletak di hujung sekali itu telah terbuka luas.
Kulihat ada dua buah kereta mewah di situ. Aku pun memberanikan diri
untuk masuk ke dalam pagar untuk memberi salam dengan lebih dekat lagi.
Biar sopan lah katakan. Kusangka rumah ini ada dua keluarga yang
tinggal, kata hatiku. Pasti mereka akan termakan ayat-ayat pujukan yang
telah kusediakan untuk memujuk mereka membeli baranganku sama ada secara
tunai atau ansuran.

揂ssalammualaikummmm…..?suara lembutku kedengaran berkumandang di
depan pintu rumah itu.

揌ello…..?kedengaran suara garau seorang lelaki menjawab dari dalam
rumah itu.

Tidak lama selepas itu ada seorang lelaki India dalam lingkungan awal 30
an yang berbadan tegap tanpa baju cuma berseluar pendek membuka
pintu.擜lahhh.. rumah India la pula厰 getus hatiku. Aku juga sedikit
tersentak sedikit melihat rupanya yang berbulu dada lebat dan telah
menimbulkan keadaan seram sejuk di badanku. Namun keadaan itu tetap
dapat kuelakkan dengan memberikan senyuman yang agak menawan kerana ku
tahu niatku adalah untuk mencari rezeki tambahan untuk keluargaku. Lalu
lelaki itu pun bertanya kepadaku akan tujuanku itu dan menerangkannya
secara ringkas.

Lelaki itu pun mempelawa aku duduk di kerusi sofa di ruang tamu. Dia
memperkenalkan namanya Balakrishnan. Aku pun membuka beberapa katalog
barangan dengan tambahan ayat-ayat manis kepadanya untuk memujuk dia
membeli. Dia meminta untuk membuatkan aku air minuman walaupun aku
membantah. Sebenarnya tekak ku memang kering ketika itu kerana penat dan
asik bercakap dari tadi. Sebelum ke dapur lelaki itu telah singgah ke
dalam bilik seperti mengambil sesuatu dan selepas itu barulah dia ke
dapur membuatkan aku minuman oren. Rupanya lelaki itu telah membangunkan
kawannya yang sedang tidur untuk meminta pil hayal dan menyuruh dia
bersedia dengan kemera digitalnya untuk satu projek dan memerintahkannya
jangan keluar bilik dulu sehingga dia memanggil.

揓emputlah minum Puan Nurul…?kata Balakrishnan mempelawaku merasa
minuman yang dibuatnya. ?Isteri saya dah keluar ke pasaraya tadi??
bohong Balakrishnan.

Untuk mengambil hati lelaki India itu aku pun minum air oren itu tanpa
menyedari bahawa ianya telah dicampur dengan pil hayal tersebut yang
akan membawa padah dan permulaan detik hitam kepada diriku. Dengan
beberapa kali teguk saja terus habis segelas dan lelaki itu telah
mengisikan lagi segelas air oren yang ada di jag tanpa menunggu lama
gelas ku kosong. Lalu aku menyambung lagi promosi barang-barangku itu..

Aku sempat melihat jam di tanganku menunjukkan pukul 9.10 pagi. Tidak
lama kemudian penglihatanku seperti berbayang-bayang dan gelas yang
kupegang seperti ada dua. Aku lihat Balakrishnan seperti mengukir
senyuman kepadaku. Tapi rasa kepalaku cukup berat untuk membalas
senyumannya. Mula-mula gelas yang kupegang pun jatuh ke sofa tempat ku
duduk. Tanganku seperti tidak lagi mampu ku angkat. Badanku terasa berat
dan tidak lama selepas itu aku pun jatuh terbaring di sofa separuh
sedar. Kedengaran selepas itu suara Balakrishnan yang bersuara garau itu
memanggil kawannya yang berada di dalam bilik tadi yang telah siap sedia
dengan kemeranya.

揝uresh…Suresh? Hurry Up….. Malay chick厰 laung Balakrishnan sambil
ketawa.

Suresh yang berbadan agak kurus sedikit itu telah pun mula merakam
keadaanku yang tengah khayal terbaring di atas sofa empuk itu.
Balakrishnan tanpa berlengah terus mengucup bibirku dengan rakusnya
sekali. Mulanya aku melawan kucupannya. Tapi lama kelamaan aku pula
seperti bertindak membalas kucupan rakusnya itu walaupun hati ku tidak
berniat untuk membuat perkara itu. Tangan Balakrishnan terus liar
meramas buah dadaku yang kental dari luar baju kurungku. Dari sebelah
buah dadaku ke sebelah dadaku habis di ramasnya seperti mencari sesuatu
barang yang hilang tenggelam di pasir. Buah dadaku pula seperti disuruh
terus saja tegang kerana terangsang dengan sentuhan-sentuhan tersebut.
Aku pula ketika ini tiada dapat melawan lelaki yang sasa itu dan hanya
bertindak menurut saja kemahuannya kerana terlalu khayal dengan minuman
yang diberikan tadi.

Kemudian, Balakrishnan segera membuka tudungku. Baju kurungku terus saja
dilucutkan dengan ganasnya dan telah menampakkan kedua buah gunungku
yang telah mekar indah dengan tegangnya seperti terkeluar daripada bra
hitam jenama Triumph yang kupakai.. Lelaki sasa itu kemudian menurunkan
bra itu ke bawah buah dadaku. Maka ketika itu lah terpecahlah rahsia
kewanitaanku yang selama ini kusimpan hanya untuk suamiku saja seorang.
Seperti bayi kehausan Balakrishnan terus mengisap kedua-dua belah puting
buah dada ku dengan pelbagai gaya sedutan dan aku pula merasa kenikmatan
yang sungguh sedap yang tidak dapat kurasakan sebelum ini bersama
suamiku yang terlalu pasif diranjang.

Aku dapat rasakan badanku menjadi kejang dan seluar dalamku mula basah
dengan air nikmat hingga aku terjerit kecil menahan kerakusan isapan dan
gigitan di puting susuku itu. Kemudian Balakrishnan telah melucutkan
seluar dalamku. Keindahan kemaluanku yang tembam dengan bulunya yang
halus itu mula semakin menarik nafsu Balakrishnan. Si Suresh pula tak
henti-henti terus merakamkan detik-detik tersebut. Balakrishnan tanpa
berlengah terus menukar sasarannya ke atas kelantit ku. Dia
menggetel-getel kelantit ku itu dengan lembut sekali. Ini mengjadikan
nafsuku semakin meningkat lagi. Kemudian Balakrishnan terus mengisap
kelantit ku dengan manjanya. Sesekali dia mengigit manja, punggungku
pasti akan terangkat menahan kenikmatan tersebut.

Kemudian, Balakrishnan terus membuka seluar pendeknya yang tanpa
berseluar dalam itu. Aku terkejut melihat zakarnyanya yang panjangnya 8
inci dan besarnya 3 inci itu. Kepala zakarnya juga merah seperti
cendawan tumbuh mekar selepas hujan. Badanku yang terkulai itu
direbahkan di kerusi sofa itu dan kedua belah kakiku terkangkang hingga
hampir menceceh ke dua buah susuku yang tegang itu. Balakrishnan terus
mengeselkan kepala zakarnya ke alur bibir kemaluanku. Dia mula menekan
kepala zakarnya masuk ke lubang kemaluanku yang sempit itu. Balakrishnan
menarik kembali zakarnya yang baru separuh tenggelam di dalam lubang
nikmatku itu. Kemudian dia menyorong kembali zakarnya sehingga hampir
tenggelam mencecah ke bijinya. Dia mula menggayakan aksi sorong tariknya
dengan perlahan-lahan. Mulutku tanpa ku sedari pula tak henti-henti
merenggek bunyi kesedapan setiap kali zakar Balakrishnan disorong tarik.

揂hh…ahhh…uhh…aaahh…ahhh…?mulutku tanpada sedar tak
henti-henti melafaskan ayat kenikmatan hasil zakar Balakrishnan yang
mengetatkan lubang kemaluan ku itu. Punggungku terus turun naik turun
naik ke atas zakar Balakrishnan. Kali ini aku pula yang melajukan ayunan
punggun ku ketika kurasakan air nikmatku hendak terpancut lagi. Sebanyak
dua kali lagi kemaluan terpancut dengan aksi begini hinggakan membasahi
zakar Balakrishnan. Titisan-titisan air nikmatku ini pasti dirakam oleh
Suresh.

Kemudian, aku rasakan Balakrishnan semakin hampir kepada kemuncak
pancutanya. Dinding kemaluan semakin merasa geselan demi geselan dari
zakarnya itu. Kemutan kemaluan ku juga semakin rancak yang menandakan
aku juga hendak terpancut lagi. Tujahan-tujahan keras dan bertenaga dari
Balakrishnan tidak dapat kebendung lagi. Dalam beberapa kali sorong
tarik yang padu dari zakar Balakrishnan itu, aku telah terpancut lagi
air nikmatku yang sungguh sedap itu. Dan Balakrishnan juga mencabut
zakarnya dari kemaluan ku lalu ditujukan ke muka ku dan akhirnya lebih
sepuluh kali ledakkan air maninya terpancut keseluruh mukaku. Aku berasa
sungguh puas persetubuhan kali ini walaupun hatiku berasa takut akan
diketahui oleh suami. Pening kepalaku pun beransur-ansur hilang kesan
aksi-aksi kami itu tadi.

Melihat aku yang telah sedar sepenuhnya, Si Suresh telah menggugut aku
dengan pita rakamannya yang telah dirakamnya tadi supaya aku merahsiakan
perkara ini. Jika tidak dia akan menyebarkan pita rakaman itu seluruh
kawasan perumahan tersebut. Aku pun bersetuju kerana takut diketahui
perbuatan ku ini oleh suamiku dan kepada kenalanku di seluruh taman
perumahan tersebut. Pasti akan membawa sesuatu bencana kepada diri ku
kata ku dalam hati jika tidak memberi kerjasama kepada mereka. Mereka
juga berjanji tidak akan menyebarkan pita tersebut dan akan menyimpannya
sebagai koleksi peribadi mereka dan aku pula disuruh berjanji akan terus
melayan mereka apabila diperlukan dan akan diberi bayaran sebanyak RM
100.00 untuk setiap kali melayan kehendak mereka.

Aku memikirkan risikonya jika aku enggan menerima tawaran tersebut. Jika
enggan aku takut pita rakaman tadi akan dihebohkan, suamiku pula pasti
akan menceraikan ku dan semua jiran perumahan akan memandang serong
kepadaku. Tetapi jika aku menerimanya, aku akan dapat sedikit wang yang
mana akan dapat membantu kewangan keluargaku. Aku pun akhirnya bersetuju
dengan syarat-syarat tersebut dan yang pasti suamiku tidak akan tahu
akan hal ini.

Anda sedang membaca artikel tentang Cerita Nurul Suhana dan anda bisa menemukan artikel Cerita Nurul Suhana ini dengan url http://hotsex-dewasa.blogspot.com/2011/01/cerita-nurul-suhana.html, anda boleh menyebar luaskannya atau mengcopy paste-nya jika artikel Cerita Nurul Suhana ini sangat bermanfaat bagi teman-teman anda, namun jangan lupa untuk meletakkan link Cerita Nurul Suhana sumbernya.

Ditulis Oleh : lobento // 05.21
Kategori:

0 komentar:

Posting Komentar

Cerita Populer